Foto: Jeroen Smit (links) van Blinqx Verzekering & Hypotheek en Joel Konijn van DatHuis
DatHuis en Blinqx hebben hun samenwerking uitgebreid. Hierdoor biedt DatHuis haar klanten nu alle website-tools van Blinqx Engage aan. Voor klanten van Blinqx zijn binnen de modules Engage Website en Engage Nieuwsbrief nu ook diensten uit de Webwinkel Widget van DatHuis beschikbaar.
Engage
Blinqx Verzekering & Hypotheek heeft onlangs een aantal productlijnen van Nationale Hypotheekbond en Dutch Media Lab samengevoegd in Engage. Dit nieuwe pakket aan softwareoplossingen helpt financieel adviseurs bij het versterken van hun merk, het vergroten van de klantbetrokkenheid en het stimuleren van conversies. Met de modules Engage Website, Engage Website Tools, Engage Nieuws en Engage Nieuwsberichten krijgen klanten hun eigen website, handige (reken)tools voor websitebezoekers, relevante websitecontent en op maat gemaakte nieuwsbrieven.
“Waar wij ons richten op de primaire processen binnen het hypotheekproces – van intake tot en met nazorg – focust DatHuis zich juist op de zaken daaromheen. Zo vullen we elkaar goed aan. En we delen dezelfde visie: we willen allebei, met slimme technologie, waarde toevoegen voor adviseurs. Met DatHuis en Blinqx Verzekering & Hypotheek zijn we aanwezig in de gehele klantreis van financieel adviseurs én hun klanten.”
Jeroen Smit, Head of Engineering bij Blinqx Verzekering & Hypotheek
DatHuis webwinkel widget
In de webwinkelwidget van DatHuis waren al vier rekentools van Engage Website Tools beschikbaar, waaronder ‘Maximale hypotheek berekenen’ en ‘Kan ik dit huis betalen?’ Door de uitbreiding kunnen klanten van DatHuis nu alle website-tools van Blinqx Engage afnemen.
“Deze samenwerking is een mooie kans voor ons, maar zeker ook voor onze gezamenlijke klanten; met deze tooling worden hun websites een nog krachtiger middel voor leadgeneratie en cross-selling. Zo voegen makelaars en financieel adviseurs echt waarde toe voor hun (potentiële) klanten. Dat is ook nodig, want vastgoedprofessionals en hypotheekadviseurs zijn voor hun klanten steeds meer een woonregisseur, een spin in het web. DatHuis creëert voor hen een one-stop-shop met alle service voor woongerelateerde tools die zij nodig hebben.”
Joel Konijn, CEO van DatHuis